''Kaybettiğimiz halde bir gün döneceğine inandığımız insanlar vardır. Ansızın kalbimize misafir oluveren ve hiç ummadığımız bir anda içimizden çıkıp giden... İşte bu yüzden sevmek bize kaybetmeyi de öğretir. Bizi yolcu etmiş olmasak bile onlar bizim gidenlerimizdir...''
''Keşke savaşmadan kardeşim deseydiniz birbirinize diye düşündüm, bekledim.
Yazık değil mi ölen askerlere diye düşündüm, bekledim.
Yazık değil mi ölen askerlerin analarına, karılarına, çocuklarına diye düşündüm, bekledim.
Yazık değil mi bana,
Yazık değil mi Nuvanza'ya diye ağladım,
bekledim''