Bildiğim tek şey, bir an her şey yolunda gidiyor, hayat güzelleşiyor ve hiçbir şeye ihtiyaç duymuyor, sonra bir anda uzaklaşmak için can atıyor, allak bullak, darmaduman oluyordum
Harika bir kitap daha önce okumuş olsam bile tekrarda okumak özelikle şu dönem bana yeniden bir şeyler öğretti. Gençlerin ne çok şeyler yapabileceğini, insan doğadan kopmadıkça, doğanında onu asla bırakmayacağını görüyoruz. Tavsiye ederim özelikle de genç nesil
Bir gazeteci en çok doktora benzer, çünkü ikisinin de iyisi hayat kurtarır. Dünyaya kötülüğü de, iyiliği de yayan mesleklerin başında gazetecilik gelir. Vatandaşlıktan emekli olmak yok.