Gözyaşlarımızdan utanmamızın hiçbir zaman gereği yoktur bence. Bunlar kötü yüreklerimizin üstünü örtüp kapatan tozlara dökülen rahmettir çünkü. Ağladıktan sonra bende daha iyi bir insan olmuştum... Daha pişman, nankörlüğünü daha açık anlayan, daha duygulu bir insan.
Ve olgunluktaki son nokta hayatına giren herkesi bir öğretmen gibi değerlendirmen ve onların sana öğrettiklerini hayatının bir sonraki durağında uygulamandır.