Sanki zaman hiç geçmiyor bu şehirde. Hep aynı hikâyeler. İktidar kavgası, servet tutkusu, zulüm, isyan, şehvet... Bunları duyunca gülüyoruz, çünkü her kuşak kendini ölümsüz sanıyor, servet biriktiriyor, başa geçmeye çalışıyor.
Siz bilinçli oluşunuzla övünüyorsunuz ama hep kararsızlık içindesiniz, çünkü kafanız çalışsa da, yüreğiniz fesatla kararmış, oysa ki, temiz bir yürek olmadan tam anlamıyla, doğru bir bilinçlenme olmaz.