Okuduktan sonra Harlan Coben ile daha yeni tanıştığım için bir tık suçlu hissettim kendimi.Kitabı bir günde bitirdim.Yazarın dili son derece sade ve akıcı.Kitap,lise öğrencisi Mickey Bolitar ve arkadaşlarının bir cinayeti çözme maceralarını konu alıyor.Kesinlikle serinin kalan kitplarını da okuyacağım.Herkese tavsiye ederim.İyi okumalar :)
Bir tarafta disosiyatif on kişilikli bir katil diğer tarafta ise Doktor Claps ve Komiser Sensi.Mario Mazzanti'nin kaleminden çıkmış akıcı bir polisiye roman.Polisiye severlere şiddetle öneririm.Sevmeyenler de bir şans verirseniz eminim pişman olmazsınız.