ırmak

ırmak
@carmil7a
un monde où je vis dans les livres
Hiç anlamıyorum bu dünya pis pis yaşamak içindir oysa .İnsanın kendini öldürmesinde dünyanın temiz olabileceği inancı saklı.Nerden çıkarırlar bu inancı ? Niçin çıkarırlar ? Belki de kendilerini öldürmek için
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Birini alçaltmak insanı namuslu kılar,gururlandırır.Alçaltılıcak birini bulamadık mı , biz nasıl yükseliriz ?
Aşkı bilmedikleri için mutlu olan insanların olduğu yere git.O kadar mutludurlar ki ne birbirlerine ne Tanrı’ya gereksinim duyarlar
Meğer bu kapı hep açıkmış ,ben hiç bu kapıdan çıkmayı denememişim. Neden ?
Şu ana kadar insanın cennetinin belirli bir plana göre kurulduğunu ve bu planın insana itici gelen,hayal edilebilir her şeyi içerirken sevdiği hiçbir şeyi içermediğini fark etmişsinizdir