Elif R.

Elif R.
@catmulier
Şimdiden söyleyeyim ki iletişim kurma yeri olarak kullananlar blocklanacaktır. Sadece kitap günlüğüme, Sadece ruhsal sıçıntılarıma, Kısacası sadece kendime tahammülüm var :) #rahatsizetmerahatsizim
kalabalık riyakar, samimiyetsiz, kendini sürekli övüp ispatlamaya çalışan insan gruplarınızın içinde bir hiç olmayı yeğlerim. insana ve paraya açlıktan kurtulun. bu kadar hayatı sevmeyin. kendiniz olun.
Reklam
tam mesaji, ayakta aç aç köle çalıştırmak mı? kölelere bile lapa falan verirlermiş. şaka gibi üstelik mutfaktasın sürekli lezzetli yemekler, etler, mozarellalı pestolu tostlar hazırlıyorsun.. çizkekler beyaz çikolatalı tatlılar ile sarılı etrafın bir gr dokunamıyorsun yaptıklarından yemen yasak zaten nefsin full sınanıyor. üstüne bir de yeni çalışansın diye diğerleri yemeğe çıkarken sana yemek verilmiyor uahshaahahshsh. delirmelik
gözaltım gece boyunca iner inşallah derken sol gözüm full yumruk yemiş gibi şişmiştir, gözüm Japon askeri gibi minicik kalmıştir ve yarığın acısı iyice şiddetlenmiştir.. Ve elimde buzluktan kaptığım donuk bir kaşar buzuyla kompres yapıyorumdur :)) Pazar sabahı mı hiç böyle hayal etmemiştim.. gerçekten üzüntüden ve ağlamaktan göz altımın yarılıp şişmesindense, birinden yumruk yiyerek gözaltımın yarılıp şişmesini yeğlerdim.
sana yazamam yine buraya koştum haykırmam lazım.. Hiç görmemem gereken birini seni dün sadece 3 saniye gördüm ve enerjin beni öldürdü… sol gözümün altı bildiğin ağlamaktan tahriş olup yarıldı ve şişti yanıyor.. sol baş parmağım gördüğümden beri stresten her an seğirip duruyor.. dün ağlamaktan uyuyamadım hiç hiç 1 saat bile.... zombi gibi gezdim şimdi 2. gün ve parmagımın zangır zangır kontrolsüz seğirmesi ve gözümün acısından uyuyamıyorum.. bu nasıl kötü bir enerji? Nasıl beni bu kadar etkisine alan, öldüren, acı çektiren süründüren bir enerji..?? halbuki 15 ocaktan bu yana o ağır sözünden sonra tamamen uzaklaşmış, biraz toparlanmışken bu sefer senin için değil diye kendimi kandırarak yine ayağına geldim kahretsin nasıl yaptım bunu? nasıl bir kader oyunu?? sadece 3 saniye görmek nasıl bu kadar hasta eder, acıdan uyutmayacak ve sürekli stresten parmağımın iki gündür zangır zangır istemsizce seğrelip durmasına sebep olur??? seni göreceğim diye korka korka o kapıdan girdim oh dedim görmedim şükür… ama giderken gördüm seni.. 3 saniyeden fazla bakamadım öldüm. ölüyorum sen bana birşey yapmadan nasıl bu kadar bedensel acı ve ağrı çekiyorum sadece ağlamaktan ve düşünmekten nasıl bu kadar beden ve kalp acısıyla boğuluyorum ?? delireceğim. yardım et rabbim