Şimdiden söyleyeyim ki iletişim kurma yeri olarak kullananlar blocklanacaktır.
Sadece kitap günlüğüme,
Sadece ruhsal sıçıntılarıma,
Kısacası sadece kendime tahammülüm var :)
#rahatsizetmerahatsizim
Bugün çabalamaya gücüm yok.
Ne senin için, ne hayat için.
Çaba yok bitti.
Umarım yarında senin için çabalamaya gücüm olmaz.
Bu çabalamak değil çünkü anladım çırpınmak.
Çırpındıkça dibe batmak.
Çırpındıkça karada (senin gözünde) asla gözükmemek.
Kuyuların, denizlerin, kara deliklerin en dibine hergün birazdaha inip çırpınıyorum ne fayda?
Karada gözden kaybolmuşum.
İzim kalmamış ne fayda?
Ancak bana zarar, beni yoran.
Çabalamayacağım... Elif R.
Bugün seni biraz sevmeyerek uyandım…
Kendimi senin için feryat ederken gördüğüm her gecenin sabahında sevgim daha da bitecek.
Umarım geç olmadan güzel sevmeyi öğrenirsin.
Bu kadar yaşattığın acıdan sonra, beni “güzel” seversen o acıları yine yaşatmayacağını bilemem…
Bu sefer ben gelemem.
Hala kalbim, aklım sendeyken, bence artık düzel. Çünkü sen böyle oldukça ben hergün çürüyorum, hergün birazdaha boğuluyorum, deliriyorum.
Benim kalbim hep senin olsada, aklım senden gitmeden, bana kendine küstürmeden sev... Elif R.
Kendinde onu görmek.
Onda kendini görmek.
Ne güzel bir his.
Ama yanında olamayınca ne hüzünlü, ne lanet, ne kahreden bir his.
Kendine kavuşamamak ne acı.
Vuslata umutla…
Elif R.