Dengesiz alçak… psikolojimi bozacagını bilip, kelimelerini özellikle acıtıcı ve hiç kimseye kullanmayacak kadar gaddar kuruyor. Çünkü ne kadar gaddar olursa olsun ondan vazgeçmem biliyor. O cümlelerin ne kadar canımı yakacagını bile bile her zaman kelimelerini silah olarak kullanacak kadar adi. Çünkü bu hayatta sadece onu bu şekilde sevdiğimi ve sadece ona zaafım oldugunu, sadece onu şımarttıgımı, sadece onu karşı cins olarak önemseyip, sayıp değer verdiğimi biliyor. Ve bunun karşılığı bu şekilde şımarıp bir insana hiç olmadıgı kadar alçak ve dengesiz davranmak o yüzden böyle acımasız. Normalde millete ne kadar rolden de olsa sevimli. Ödü kopuyor milleti kırmaya. Çokta boktan insanları bile incitmeye. Çok şımarttım çok. İçindeki canavarı ortaya çıkarttım. Bazıları asla saf sevgiyle sevilmemeli.