R.C

R.C
@cayyasvekitapsever
... benden daha çok ban benziyor da onun için seviyorum. Ruhlarımız her neden yoğrulmuşsa, ikimizinki de aynı.
Sayfa 100·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevgiliden ayrılmak bir iman teslimiyetidir belki de...
Sayfa 64
Şimdi kendime ait sorunların varlığıyla yetinmeyi öğreniyorum. Anlıyorum ki bu dünya, cevap verebileceğim türde açık ve anlaşılır sorular barındırmıyor. Vazgeçtim cevaplardan..
Sayfa 74
Gözlerim biraz yorgun. İçinde bekleyişler, bekleyişler, bekleyişler, bekleyişler,bekleyişler..
Sayfa 9
Kötü bir yürek en sevimlileri bile çirkinden de kötü yapar.
Sayfa 71·Kitabı okuyor