Kitap aslında vadettiğini veriyor, yazar kendisini sade bir dille anlatıyor siz de adeta onu dinliyorsunuz. Edebi bir eser, çapraz kurgular, beklenmedik sonlar vs. yok. Hızlı okunan, hayatın içinden hikayelerin anlatıldığı konuşma tadında geçen bir kitap.