Birlik beraberliğe duyulan hasreti iyice gün yüzüne çıkaran, hepimizin zaman zaman yaşadığı problemleri, yaşam mücadelesini, dost elini gösteren gerçekten sıcacık bir kitap. Mücadeleyse hep birlikte, kaybetmekse hep birlikte, acı, keder, sevinç hep birlikte!
İnkılap yayınlarından ön siparişle aldığım gerçekten merak ettiğim bir kitaptı. Baskıya girme zamanlaması itibariyle sadece politika üzerine bir kitap olduğu düşünülse de daha fazlası var içinde, emin olun. Bir takım önyargılar sebebiyle ötekileştirilen insanlara kucak açmaya, onları bağrınıza basmaya hazır olun.
Olmasaydı daha iyiydi dediğim tek ve küçük bir nokta var ki o da bir şeyleri bildiğini göstermeye çalışan karakterlerin zaman zaman Flash Tv Gerçek Kesit programını andıran replikleri...