Gerçekten etkileyici, sarıp sarmalayan bir kitap. Ben Everest Yayınları'nın baskısından okudum, muazzam bir illüstrasyon çalışmasıyla tamamlanmıştı.
Bakmayın çocuk kitabı dendiğine herkesin okuyabileceği, güzel bir dili olan herkese tavsiye edebileceğim bir kitap.
" Peki, bir barış bahçesi olamaz mıydı aynı insan?
Şöyle, güllerin kuş cıvıltılarına, kuş cıvıltılarının güllere karıştığı, mutlu yüzlerle dolu rengarenk bir barış bahçesi? "