📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kesinlikle sürükleyici ve yalın bir dili var. Sonuna kadar ters köşe bekleyerek ters köşede kaldım diyebilirim :) Keyifli bir okumaydı, tavsiye ederim.
Yazarın okuduğum ilk kitabı bana, düşün ve farklı bir pencereden bak demiş gibi hissediyorum. Çok sık öykü okumadığımdandır belki ama kendi kalemi varmış da birçok öykü arasında hangisi ona ait bulabilirmişim gibi sanki.
Yollarımızın yeniden kesişmesine biraz daha zaman var.
Bu kitapta bir hikaye var ki günümüz dünyasında herkese okutulsa, duvarlara asılsa...
Genç Kral, en beğendiğim ve etkilendiğim hikaye oldu kitapta. Okumanızı tavsiye ederim.