📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Seni seviyorum,” dedim. “ Yanındaki kadın ne derse desin, sadece basit insan kalbimle de olsa, seni seviyorum. Bedenimi yaktıklarında bile seni sevmeye devam edeceğim.” Dudaklarım titredi, görüşüm bulanıklaştı ve gözyaşları soğuk yanaklarıma süzüldü. Elimi kaldırıp yaşları silmedim.
“Suyu içersem ne olur?”
“Efsanelere göre son nefesini verene kadar mutlu yaşarsın.”
“Bütün göleti içsem bana yetmez.”
“Bir günde iki espri. Bu Kazanın bize gönderdiği bir mucize”