Dilinin bana ayrı bir güzel ve çekici geldiği yazardır Sabahattin Ali. Hele ki güzel bir hikaye ile birleşince benim için tadından yenmez bir kitap çıkmış ortaya. Her kitabın okunma zamanı farklıdır, okunduğu her zamanda da farklı bir etki bırakır. Lisede okuduğum bu kitabı bugünlerde tekrar okuyup incelememi güncelleyeceğim. Ama yine de kesinlikle okunmasını istediğim eserlerden biridir.