İşte, bu yüzden, "insan" üzerine yazmak demek, tüm bu insanlar üzerine -Goethe üzerine olduğu kadar, bitişiğimizdeki bir insanla ilgili olarak da- yazmak/yazabilmek demektir.
Hukuk sisteminin içinde ahlâk bozukluğu olduğunu düşünüyor ve siyasi fırkaların hileli ve mantık dışı örgütler olduğuna inandığımdan,hiçbir zaman rey kullanmamayı düşünüyorum . Bu sebeplerden dolayı beni tavsif ederken siyasi fikrime göre tasnifte bulunmayınız
Hukuk sisteminin içinde ahlâk bozukluğu olduğunu düşünüyor ve siyasi fırkaların hileli ve mantık dışı örgütler olduğuna inandığımdan,hiçbir zaman rey kullanmamayı düşünüyorum . Bu sebeplerden dolayı beni tavsif ederken siyasi fikrime göre tasnifte bulunmayınız