28 yaş aynı zaman sözde değil özde farkındalığın başlangıcı gibi. Dünyevi yorgunluk telaş vs gibi şeylerin aslında okadar da mühim olmadığı, öncesinde mühim olmadığını düşündüğün şeylerin ne kadar mühim olduğunu anımsatan bir yaş gibi.
Hani kabuğunu catlatmak derler ya yeni bir bakış açısına geçiş gibi..
Ve tek aslında bindiğin trendeki herkesin senden bağımsız ve yok olduğunu, tek başına yolculuğun içinde olduğunu öğrenmek gibi birşey..