Bizler hafta sonu dinlenmeyen, resmî tatili olmayan, yemeden, içmeden, uyumadan anbean peşimizde olan bir düşmanla karşı karşıyayız. Bu düşmanın dünyadaki birinci gayesi bizlerin imansız olarak yaşaması ve ölmesidir. Bu nedenle şeytan, bizi yaratılış gayemizden uzak tutmak için her yola başvuracak, aklımızı daima bulandıracak, kalbimizin odağını her fırsatta dağıtacaktır. Nasıl ki bir hastanın, hastalığından kurtulması için, gerekli ilaçları düzenli bir şekilde alması gerekir. Aynen bunun gibi, insanın da şeytanın vesveselerinden kurtulması için; bu eserde sunulan devaları alması ve iman derslerine devam etmesi gerekir. Bizler bu devamlılığı sağladıkça, vesvesenin mahiyeti ve kurtuluş çarelerini daha iyi anlayacak ve bu sayede bir daha yakalanmamak üzere ondan kurtulabileceğiz. Bunun için, şeytanın hilelerini çok iyi anlamamız ve onun şerrinden her daim Allah'a(ce) sığınmamız gerekir. Allah(cc) bizleri nefis ve şeytanın şerrinden muhafaza eylesin. Bizlere iman-ı kâmil ve güzel son versin. Âmin, âmin, âmin... Mehmet Yıldız Vesvesen
Günaydın Gençlik
Sana ne tabii seni seviyorsam Bi' havalandın, sakın ha çakılma Bahane bunlar, biliyorsun İzliyorum "Ya sabır"la Yavrum, bu dertler benim, ben büyüttüm boy boy Çekinme, var daha yerim, çıkar bir de sen koy Anlamıyorsun beni, umrun dışı di mi? Hevesler geçtiğinde gör'ce'm ben seni open.spotify.com/track/14xSndBPm...
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şair ceketli çocuğa( Kazım Koyuncu)
Bu arada; hiç başımızdan eksik olmayan gökyüzüne, günün karanlık saatlerine, ara sıra kopsa da fırtınalara, bir gün boğulacağımız denizlere, eski günlere, neler olacağını bilmesek de geleceğe, kötülüklerle dolu olsa bile tarihe, tarihin akışını düze çıkarmaya çalışan tüm güzel yüzlü çocuklara, Donkişotlar 'a, ateş hırsızlarına, Ernesto "Çe" Guevara'ya, yollara-yolculuklara, sevgililere, sevişmelere, sadece düşleyebildiğimiz olamamazlıklara, üşürken ısınmalara, her şeyden sıcak annelere, babalara ve tadını bütün bunlardan alan şarkılara kendi sıcaklığımızı gönderiyoruz. Kötü şeyler gördük. Savaşlar, katliamlar, ölen-öldürülen çocuklar gördük. Kendi dilini, kendi kültürünü, kendisini kaybeden insanlar, topluluklar gördük. Yanan köyler, kentler, ormanlar, hayvanlar gördük. Yoksul insanlar, ağlayan anneler, babalar, her gün bile bile sokaklarda ölüme koşan tinerci çocuklar gördük. Biz de öldük. Ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya."
Alıntı
Güzellik para etmez sen olmayınca. Kimle olursan ol, ne farkeder ben olmayınca. Kaç dünyamda güneş doğarsa doğsun, Sen karanlığa gömülünce ufuklarımda. . İn-Ce
Gims- Est-ce que tu m'aimes?
"Est-ce que je t'aime? J'sais pas si je t'aime Est-ce que tu m'aimes? J'sais pas si je t'aime"
Aşk
Abraham'ı vuranlar bugün USA başında Ya götüne dövme yaptırır ya piercing olur kaşında Şimdi düşün taşın bak, cebimden zaman aşırsan da İstanbul'u fethedemi'ce'n sen yirmi bir yaşında İlkokulda yirmi dokuz harf ve soluk resimler Yedi yaşında bi' çocuk çarpım tablolarına esirken Yeni bi' dünya kurmasını beklemi'ce'n nesilden Ne sesimden haberleri var ne de Aziz Nesin’den.