Bazı şeylerin gitmesine izin vermek çok önemlidir.Onlari serbest bırakmak...Gevşek olanı kesmek..İnsanların hic kimsenin isaretli kağıtlarla oynamadigini anlaması gerekiyor.Bazen kazanırız,ve bazen kaybederiz.Hicbir şeyi geri almayı bekleme,yaptıkların için takdir edilmeyi bekleme,ne kadar zeki oldugunun farkedilmesini bekleme,ya da aşkının anlasilmasini..Daireyi tamamla!Gururlu,yetersiz ya da kibirli olduğun için değil,sadece artık onun senin yaşamında yeri olmadığı için.Kapiyi kapat,plağı yerleştir,evi temizle,tozdan kurtul!Geçmişte olduğun kişi olmayı bırak ve su anda kimsen o ol!