Hiçbir şey dost değil bu evrende. İnsanların anlamasının zamanı geldi.
Güneşin sayesinde değil dünyadaki hayat. Güneşin dünyayı bu-harlaştırma arzusundan dolayı hayat var gezegende.
Güler geçerim sınavlarında başarılı olamadıkları için ağlayan gençlere, sevdikleri terk ettiği için intihar eden kadınlara. Kolay mı bu kadar tanımak mutsuzluğu hayatın karanlığında ? En anlaşıldığı noktada başlar bilinmezleri hikâyenin. Kolay mı hayat, daha zengin olamadığı için bir adamın ağlayacağı kadar?