Lisedeyken(2009) Facebook kullanırdım.Paylaşımda bulunduğumuz şeylere gelen beğeni sayısı(3-5) aşırı tatmin duygusuna sebep olurdu.Ama farkına varmamız gereken bir şey vardı,eylemlerimiz ve düşüncelerimiz bizi mi yansıtıyor.Yoksa tatmin edilmeyi bekleyen beğenilme arzumuzu mu?