Bazan, "Beni takip edin, sizi iyi kitaplara götüreyim." deyû ileti atasım sonra da onu sabitleyesim geliyor. Sonra "İyi kitaplar burada, peki iyi okur nerede?" deyip vazgeçiyorum. Neyse, çok konuştum galiba. Biraz susma zamanı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gece gece bu gâvurları tavsiye edip kalbimize kasvet yükleme diyorsanız, buyrun size ilacı: Hayat Nedir
Hayat nedir? Sorusuna mübareğin cevabı: teselli bulmaktır.
Şimdi Hayat Teselli Bulmaktır bu kitabın isminin nerden geldiğini de öğrenmiş oldunuz. Yani "Güneşin altında yeni bir şey yok." Ya da "Karanlığın Yeni Bir Hikâyesi Yok." Buraya kadar okuduysanız hikâyemi de okuyun bari:
edebifikir.com/hikaye/karanlig...
Dervişin Teselli Koleksiyonu kitabı o kadar karşıma çıkmasına rağmen bir kez olsun merak etmedim. Bedava verseler hatta üzerine para verseler okumam. İçinde ne yazdığını inanın bilmiyorum ama hissiyatım beni yanıltmaz. İyi kitap bağırmaz, sessizdir. Mesela Unamuno'nun Sis romanı ve günlükleri kitaplığımda sessiz sedasız duruyorlar. Çünkü iyi kitaplar da ondan.
Dervişin Teselli Koleksiyonu kitabı o kadar karşıma çıkmasına rağmen bir kez olsun merak etmedim. Bedava verseler hatta üzerine para verseler okumam. İçinde ne yazdığını inanın bilmiyorum ama hissiyatım beni yanıltmaz. İyi kitap bağırmaz, sessizdir. Mesela Unamuno'nun Sis romanı ve günlükleri kitaplığımda sessiz sedasız duruyorlar. Çünkü iyi kitaplar da ondan.
Bugünlerde içimden hep birisiyle uzun uzadıya sohbet etmek geliyor. Ama o kişi kim bilmiyorum. İçimi ne kadar deşsem de bulamadım. Belki de bir kitaptır. Neyse, aramaya devam edelim bakalım. Nerden çıkacağı belli olmaz.
Uzun zamandır kendimle bir ahitleşmem var: gâvur yazarları övmeyeceğim. Dün Bulgakov az daha bu sözleşmemi bozuyordu. Neyse ki kıl payı kurtardık. Kendime verdiğim sözde durmazsam sayfayı gâvurcuklar istila edecekler.