betûl

betûl
@celikbetus05
inan bilmiyorum
İnsan birini sevmek felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmek denen şeyin rolü bu kadar insanı yakıp titretecek bir şey olursa kendisi, kim bilir, neydi?
Gel, tatlı gece, gel, sevgi dolu, kara kaşlı gece. Ver bana Romeo'mu. Ve öldüğümde al onu ve küçük yıldızlara böl onu. O da gökyüzünü öyle güzelleştirsin ki Bütün dünya geceye âşık olup tapınmasın Gösterişli güneşe.
İyi geceler, iyi geceler! Ne tatlı bir acı ayrılık, yarın olana kadar iyi geceler, âşık.
Bulacağım durduğu yeri, şarkı bittiğinde Ve kutsayacağım kaba elimi, dokunarak onunkine. Sevdi mi kalbim şimdiye kadar? Tövbe etsin gözlerim! Çünkü gerçek güzelliği görmemişim Ben bu geceye kadar.