Buket

Buket
@celikbukett
İnsanlar ânı yaşamayı neden ancak an geçip gittikten sonra fark ederlerdi?
Gerilim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her hikâye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı. Hayat seçimlerden ve düştüğümüzde kalkmasını bilmekten ibarettir.
Gerilim
Evlilikler değil, insanlar başarısız olurdu.

Buket

, bir kitap okudu
5/10
·224 syf.·
5 günde okudu
·
2023 13. kitabı
Ahmet Ümit
7.3/10 · 17,2bin okunma
İnsanın gönlü geniştir geniş olmasına ama sevda kuşu da nazlıdır, öyle her önüne çıkan dala konmaz. Her önüne çıkan dala konana bizde başka ad verirler.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Öykü