bir zamanlar kendim de yazi yazmaya, hatta ufak siirler karalamaya kalkmis, fakat bundan cabuk vazgecmistim: icimdekileri herhangi bir sekilde olursa olsun disariya vurmak korkusu, bu manasiz ve luzumsuz urkeklik yazi yazmama maniydi. yalniz resim yapmaya devam ediyordum.