cunku ona bahsetmeye elbette asla cesaret edemedigim butun o olaganustu romantikligi bu esere aktardim. o bu konuda hicbir sey bilmiyor. asla da bilmeyecek. ama insanlar bunu tahmin edebilir, olsun, ben ruhumu onlarin sig, merakli gozlerinin onune sermeyecegim. onda kendimden cok fazla sey var.
her gun. onu her gun gormesem mutlu olamam. (elbette bazen sadece birkac dakikaligina oluyor. ama insanin taptigi biriyle gecirdigi birkac dakikanin anlami cok buyuktur)