İşte anladığınız üzere mesele Özgür olamamak ve kendinden daha namussuz olana pişmanlık içinde itaat etmektir hepimiz suçlu olduğumuz zaman demokrasi gerçekleşecektir fakat yalnız ölmek zorunda kalmanın öcünü almayı hesaba katmadan Aziz dostum ölüm yalnız başına gerçekleşir kölelik ise ortaklaşa.
Masumiyetin kamburu yaşamaya zorlanması varsayımını bir an bile göz önüne alamam kaldı ki kimsenin masum olduğunu söyleyemeyiz oysa herkesin suçlu olduğunu kesinlikle onaylayabiliriz her insan başkalarının suçuna tanıklık eder benim inancım da umudum da bu yönde.