Öğrendim ki;
Güldüğün zaman herkesi kıskandıracak kadar güzel güleceksin.
Ama ağlarken her zaman yalnız ağlayacaksın,
Hüzünlerini gizleyeceksin, kimseyi sevindirmeyeceksin. Ve
Göz yaşlarını yine kendin sileceksin, kimseye minnet etmeyeceksin.
Çünkü; minnet ettiğin herkes, sonrasında kendini nimetten sayıyor.
Elini bırakmayanı yüreğinin dibine kadar seveceksin ama en zor anında
Seni bırakanları ise; yalnızlıktan gebersen
dahi asla affetmeyeceksin...
___________________________________🌼🌼🌼🌼