cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
İyiyim ben. Biraz üzüldüm sadece, ağlarsam hepsi geçecek. Kalbim kırıldı, buruk bir sevinç öldü içimde ama ben iyiyim. Dokunamadığım, göremediğim, nasıl dindireceğimi bilmediğim bir acı taşıyorum bu sıralar yüreğimde. Biraz yalnızlık, biraz hüzün, biraz terkedilmiş bir ağırlık var üzerimde. - Kahretsin ki iyiyim ben, hala nefes alıyorum.,,,
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2020 131. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,9bin okunma
''Ben hep buradayım.... Olur ya özlersin, hadi özlemedin diyelim..Bir gece uykun kaçar falan, o da mı olmadı..?Ayağın taşa takılır belki....? Ben aklına gelirsem, sen de bana gel... Yalnız uyumak yakışmaz sana..'
Bir kendime nazım geçer, birde kendime yeter gücüm...Hep ben çok sevmişimdir, ama hikâyelerim nedense hep yarımdır... Bu yüzden korkularım sağlam, ama insanlara güvenim hep kırılgandır... "Nasip değilmiş" diye sineye çeker,haklarımı ise hep helal ederim... Çünkü; sevdamı yük sayanlar ne anlar ki"ah'larımın ağırlığından.... Yaptıklarımın ve hatta yapamadıklarımın da tek nedeni SEVMEM... Buysa suçum ve buysa size fazla gelen... Söz veriyorum kendime, bir daha böyle SEVMEM...
GÖZYAŞLARIMLA ÖPECEĞİM SENİ Eğer bir gün beni hatırlarsan ve hissetmek istersen Yağmurlu bir günü bekle canım. Yağmur yağarken yüzünü kaldır ve gökyüzüne bak Yanakların, dudakların ıslansın. Çünkü gökyüzünden düşen bazı damlalar Benim gözyaşlarım olacak. Ve ben hiç bitmemiş sevgimle dolu, Gözyaşlarımla öpeceğim seni…!!!!!!