cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·355 syf.·
289 günde okudu
·
2020 129. kitabı
Harper Lee
8.3/10 · 88,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yüreğimdeki Amansız Savaşın Sonucu, Yenildim...!Artık Kuracak Bir Hayalimde Yok, Hayal Kurabilecek Gücümde! Sakın Sen Sevme Beni, Çünkü Aşk Kimseye Hesap Vermiyor...Senin Gibilerini Buluyor, Benim Gibilerinin Kalbine Yerleşiyor...Ömrümü Yiyip İçiyor, Hesabı Ödemeye Sıra Gelince sevene Ödetiyor...!Ne Sana Bir Şey Olur Ne de Aşk'a... Bir Tek Bana Olur Sadece Bana!Seni Sevmek Bir Tercihti...Ama Yanlış, Ama Doğru O Seçim Benimdi! Beni Sevmek zorunda Değilsin Ama Daha Fazla Yakma Canımı...! Ödeyemem Bana Düşen Acının Hesabını...Zor gelir bu kalbe bu bedene...Ödedimm zaten seni severken sensizliği .....!Umutlar tükenince unutulur mu?Unutulsada enkaz altında neler kaybettiğim ağır gelir...!Sen sevmesende bu kalp seni hep sevecek....!Hesap ağır gelsede bir deri bir kemik kalsada bu beden...!Vucuda sığmasada bu yürek.Telafisi zordur karşılıksız sevginin. bana düşen hesabını ödemek...!
Şimdi Seninle Olmak Vardı Sevgili...! Gözlerine Bakıp Uzak Diyarlara Dalıp Gitmek... Ağzından Çıkan Her Sözde Sen Benimsin Dediğini Duymak... Son Nefesime Kadar Nefesini İçime Çekmek... Dizlerine Başımı Koyup Sessizliğin Aşk Nağmelerini Dinlemek... Derin Hayallere Dalıp Seninle Uzak Diyarlara Yolculuk Etmek... Dünya da San ki Başka Kimse Yokmuşcasına Yanında Olmak... Yalnız Seni Duymak, Seni Görmek, Seni Hissetmek... Sadece Sen ve Ben Olmak... Sol Yanıma Elimi Koyduğum da Benim Dünyam Sensin Demek Vardı..ama sahip olduğum limanima geri dönmeliyim can🖤💜
Beni bana emanet ettiğin gibiyim. Ne gözlerime göz değdi ne yüreğime ateş. Seni acılarımın içinde canım gibi saklıyorum...
Bilirmisin ne zor ıslak gözlerle uyumak? Dokununca kanayan bir kalp taşımak? Hasret dolu gözlerle etrafa bakmak? Ve bilirmisin ne zor bu hayatı sensiz yaşamak?