Yüreğimdeki Amansız Savaşın Sonucu, Yenildim...!Artık Kuracak Bir Hayalimde Yok, Hayal Kurabilecek Gücümde! Sakın Sen Sevme Beni, Çünkü Aşk Kimseye Hesap Vermiyor...Senin Gibilerini Buluyor, Benim Gibilerinin Kalbine Yerleşiyor...Ömrümü Yiyip İçiyor, Hesabı Ödemeye Sıra Gelince sevene Ödetiyor...!Ne Sana Bir Şey Olur Ne de Aşk'a... Bir Tek Bana Olur Sadece Bana!Seni Sevmek Bir Tercihti...Ama Yanlış, Ama Doğru O Seçim Benimdi! Beni Sevmek zorunda Değilsin Ama Daha Fazla Yakma Canımı...! Ödeyemem Bana Düşen Acının Hesabını...Zor gelir bu kalbe bu bedene...Ödedimm zaten seni severken sensizliği .....!Umutlar tükenince unutulur mu?Unutulsada enkaz altında neler kaybettiğim ağır gelir...!Sen sevmesende bu kalp seni hep sevecek....!Hesap ağır gelsede bir deri bir kemik kalsada bu beden...!Vucuda sığmasada bu yürek.Telafisi zordur karşılıksız sevginin. bana düşen hesabını ödemek...!