cemil

cemil
@cemo4153
Ay vurmuyorsa yüzüne, güneş vurmuyorsa pencerene kabahati ne ay'da ne güneş'te ara, gözlerindeki perdeyi arala. ~mevlana~
Sonra bir bakıyorsun ki, Eskisi kadar takmıyorsun bazı şeyleri. Mesela, eskisi kadar özlemiyorsun kimseyi… Ve kendine ziyan etmiyorsun geceleri… Çaya biraz daha fazla düşkün oluyorsun, Ya da kahveyi biraz daha fazla içiyorsun… Çünkü artık öğreniyorsun ki, kimse senin gibi ince düşünmüyor… Kimse, kimse için ölmüyor… Ya da ne bileyim işte, Kimse gecenin bir yarısı tatlı uykularını senin için bölmüyor. Yani kimse senin gibi üzülmüyor… Unutma ki, Hangi duyguyu besliyorsan, İçinde sadece o büyüyor… Hadi artık, Lütfen hayatı biraz daha kendinde ara… Çünkü ne gidiyorsa, Ömründen gidiyor…!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

cemil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·246 syf.·
264 günde okudu
·
2020 128. kitabı
Marlo Morgan
8.2/10 · 27,5bin okunma
__◊⊰►.•. Aşık'mısın diyorlar bana, └►.•. Yo değilim aslında.. ┌_______◊⊰►.•.Kalbim ağrıyor sadece! └►.•.Biri var yüreğimde, ┌_______◊⊰►.Söküp atamadığım kıyamadığım biri işte! └►.•.O seni seviyor mu diyorlar bana, ve ben kısık bir sesle; ┌_______◊⊰►.•.Ben sevdim de O sevdi mi bilmiyorum işte. Çok seviyorsan birini, Öyle bazı şeylerden çok değil; her şeyden, herkesten çok seviyorsan, yani "o benim hayatım" diyorsan, Bir ayrılık sonrasında yalnızca çok sevdiğin kişi değildir kaybettiğin. Mutluluğunu kaybedersin, huzurunu kaybedersin, uykularını kaybedersin... Belki ölmezsin ama yaşamak da denilmez içinde olduğun duruma. Çünkü hayatını kaybedersin...
Yalnız Kalmak Gerekir Bazen..Kalacaksın ki ''HAYATI'' Anlayacaksın...Acılarınla Yüzleşecek Hatalarınla Dertleşeceksin...Değmeyen İnsanlara Neler ''HARCADIĞINI''göreceksin...Herkesin ''FİYATINI'' Göreceksin...Gururunu Ayaklar Altına Alıp ''EZDİRMEYECEKSİN''...Hayatı Anlamaya Çalışacaksın Ama ,Sonunda Hep Yediğin ''DARBELERLE'' Yeniden Ayağa ''KALKACAKSIN... ve unutmaki kimse senden daha değerli değil...
Beceremem Ki Mutlu Olmayı Ve Tebessümü.. SOĞUK İKLİMLERİN İNSANIYIM BEN.! Yalnızlığı Ve Sessizliği Çok Severim.. UMUDU İhtimallere SEVDAYI Çıkmazlara Bıraktım.. Dalgalı Denizlerin, Bulutlu Havaların, Uçurumlu Yolların Yolcusuyum Ben.! Buğulu Gözlerle Söyledim SEVDA Şarkısını.. Varlıkla-Yokluk Arasında Oynadım Hüzünlü Rolleri.. Ya Benimdi Ayrılıklar;Yada Ben İMKANSIZLARI ÇOK SEVDİM.......!!_