İnsanlar ve durumlarla ilgili olarak en kötü olanı görmeye mi bağlıyız, yoksa en iyi olanı mı? Neye bağlıysak, dikkatimizi neye yönelttiysek o büyüyecektir.
"Olduğu haliyle" hayata kendini bırakmak, durumları mucizevi bir biçimde dönüştürebilir. Alabilme yeteneğimiz kendini bırakmada yatar. Evren, olayları oluşuna bıraktığımızda, yazgımızı gerçekleştirmek için gereken araçları bize verir.