bugün her pazar yalnız giden arkadaşımın vefat eden sevdiğinin mezarına birlikte gittik.
vefat ettiği gün öğleninde gelecekti tanıyacaktım, böyle tanıştım..
öyle güçlü, cengo biridir ki
bilse dönecek alır onu, oradan gider.
ama işte bugün o güçle hali dumurca yanı başında bekledi.
Onu bal gözlerinden akan suyla suladı.
hayatımın ortasında bu mezar yatıyor,
bana devam et diyorlar..
seni seviyorum demekten korkardım Asya, duyamadan gitti..
Tuttum elini, sımsıkı sarıldım:
çok güzel sevmiş seni, iyi ki geçmiş hayatından. Ya hiç tanımasaydın?
Karanlığa dönmüş gözleri bir seni anlatırken ışıldıyor,
seni anlatması için buluşuyoruz.
sona dek anlat güzel kızım.
*hep dinlerim, olmasa da
birlikte yaşatırız.