Seda

Seda
@cengseda
Âmalimiz,efkârımız ikbâl-i vatandır. 1283
"Doğruymus meğerse, çokluğun bir yerde yokluğa kavuştuğu...
Reklam
Bir şey idrak edildi mi, eğer doğruysa, yolu sürgit kesilemez... Çünkü gerçek umut ölümsüz olur.
"Çabaladıkca battım. Kendi kendimi batırdığımın hiç farkında olmadan..."
Çocuk olmak iyidir..
"Kaç yaşına girersek girelim, hiçbirimiz çocukluğu atamıvoruz üstümüzden... Aslında 'aptallığımızı' demeli..."