Seda

Seda
@cengseda
Âmalimiz,efkârımız ikbâl-i vatandır. 1283
"Çabaladıkca battım. Kendi kendimi batırdığımın hiç farkında olmadan..."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çocuk olmak iyidir..
"Kaç yaşına girersek girelim, hiçbirimiz çocukluğu atamıvoruz üstümüzden... Aslında 'aptallığımızı' demeli..."
Yanlış insanlara güvenmek gibi...
"Demek ki güvenmemiz, bulunduğumuz yerin gerçekten güvenli olmasından değil, kendi aptallığımızdan geliyor!"
Kahpelik silahı, dünya kurulalı beri gerçek yiğitlere islemistir. Kahpelik, kancık ittir..
"Bilmez misiniz, herkes kendisine denk sayıldığını kıskanır."