İçimde, beni bir şeyleri istemeye iten bir güç var ve benim bu güç üzerinde fazla bir egemenliğim yok. Gördüğüm kadarıyla, sadece anlama yeteneğim üzerinde bir egemenliğim var. Ama eğer anlayabilirsem, zihnimi de değiştirmiş olurum. Zihnimi değiştirirsem de hayatımı.
Asıl bilgelik, gerçekliği ne zaman kendi isteklerimize göre şekillendirebileceğimizi, ne zaman değiştirilemez olduğunu anlayıp sükûnetle kabulleneceğimizi bilmekti.