Altı-yedi aydır elime kalem aldığım yok. “Yazmayan yazar” mı denir bana? Anlaşılan yazar filan değilim artık. Genede Tanpınar’ ın Dediği gibi, “yarım kalmış bir roman bir vicdan azabı gibi duruyor.”
Anama söyle, bu sıralar öykü falan yazdığım yok. Ne vaktim var, ne de yazmak kıvancım.Ekmek parasıyla sanat bir yerde - benim için yürümüyor anlaşılan.Daha geniş bir eve çıkarsak, bir çalışma odam olursa yazarım sanıyorum.