Ceren

Ceren
@cerenimo777
"Ölümün evine gidiyorum. Ölüm Uyku'nun kardeşidir, öyle değil mi?"
Sayfa 9
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Garip şey," dedi "içim sımsıcak oysa hava ne kadar soğuk."
Sayfa 5
Saraydakiler mutlu prens derlerdi bana, gerçekten de mutluydum eğer zevk için yaşamak mutluluksa.
Sayfa 3
"Ben canlıyken ve yüreğim insan yüreğiyken"diye cevap verdi heykel, "gözyaşlarının ne işe yaradığını bilmezdim..."
Sayfa 3
O toprağı tanıyor ,toprak da onu tanıyordu. Birlikte iyi anlaşacaklardı. Toprak yaklaşık altmış yıl önce kendisine ilk kazma darbesini indirdiğinde ona bu randevuyu vermişti.
Sayfa 37·Kitabı okudu