ceren ❀

ceren ❀
@cerenn__1
düşe kalka büyüyorum işte 。・:*˚:✧。
Senin elin soğuk,benimkiyse ateş gibi sıcak.Ne kadar körsün Nastyenka!..
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şimdi yanınızda oturmuş sizinle konuşurken geleceğe korkuyla bakıyorum,çünkü gelecekte yine yalnızlık,yine o yavan,o gereksiz yaşam var.
Edebiyat
Ah bu öyle bir yanılgıdır ki…mesela yüreğinden bitmez tükenmez mutluluğuyla,bütün ebedi acılarıyla aşk fışkırabilir…
Edebiyat
En güzel yıllarımı heba etmişim!Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum.
Edebiyat