Bana göre kaygılanmak, her ne kadar korkunç olsa da, önümde tamamlamadığım onca iş varken verilebilecek en uygun yanıt gibi geldiği için ‘olması gereken’ buymuş gibi bir hisse kapılıyorum. Sonuçta böyle rahatsız edici bir hissin insanı daha fazla üretmeye itmesi mantıklı görünüyor.