Ceren

Kişi geride bıraktığı hayatına bakıp da kaçırdığı mutluluğu, bitmek bilmeyen talihsizliği -yani “hayat labirentinde kaybolduğunu”- görünce kendini suçlamakta aşırıya kaçabilir. Oysa hayatımız hiç de bizim eserimiz değildir, nitekim iki faktörün birtakım olaylar dizisi ile kararlar dizimizin ürünüdür…
Sayfa 44·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zira mutluluğun onda dokuzu budur. Sonuç olarak aptallıkların en büyüğü, sağlığını feda etmektir, her ne için olursa olsun: İş için, eğitim için, şöhret için, terfi için, şehvet ve anlık zevkler için.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Engelleri aşmak insan varoluşunun en büyük zevkidir.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Efsane!!!
Sahip olmadığımız şeylere bakarken “Benim olsaydı nasıl olurdu?” diye düşünme eğilimindeyizdir ve işte böylece yokluğu hissederiz. Oysa bunun yerine sahip olduğumuz şeyler için sık sık şunu düşünmemiz gerekirdi: “Bunu kaybetsem ne olurdu?”
Sayfa 40·Kitabı okudu
Geçmiş mi? Gelecek mi? Şimdi mi?
Bununla birlikte bu mevcut an, her an geçmişe dönüşür ve o zaman da sanki hiç olmamış gibi önemsizleşir. Peki mutluluğumuzun yeri neresidir?
Sayfa 35·Kitabı okudu