Az önce telefonum elimden düşüp yere çarptı ve cami felan kırıldı ekran boka sarmış durumda ve bunu iki kere yaptım bu sefer galiba babam ödemez telefonumun masrafını artık Tanrı denen varlık hayatı ciddiye almam için galiba elinden gelen herşeyi yapıyor ama yinede yapamıyor belki diğer korkak arkadaşlar gibi ülkeden kaçmalıyım yada yaşadığım hayata devam etmeliyim ben yine kafamın veya düşüncemin yolundan giderim sikerim sorumluluğu.