Cahil insan sorunun kaynağı kendisi olduğu hâlde başkasını suçlar; insanın eğitimi kendisini suçlamayla başlar, kendisini veya başkasını suçlamamaya başladığında ise eğitimi tamamlanmış olur.
-Bence bir insana ağlaması için ortada bir neden bulunmadığı açıkça anlatılır ve bu durum kendisine mantık yoluyla kanıtlanırsa, artık ağlamaz olur... Öyle değil mi?
-O zaman yaşamak çok kolay olurdu.