Neredeyse 2 haftadır hiçbir şeye odaklanamıyordum. Kitapları elime alıyorum, 1 sayfa ya okuyorum ya okumuyorum geri bırakıyorum, okuduğumu anlamıyorum falan. Sonra zorlamama ve kısa bir mola verme kararı aldım. Bu gece kaldığım yerden devam ediyorum bakalım..
Merhaba beni bekleyen her satır ve her şey! 🙋🏻♀️