ş

ş
@cesurland
kapalı güzelliğimle tanınıyorum hâlâ
İnsanlarla her gün bir arada yaşama alışkanlığından vazgeçtim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tüm güzelliklerden bir torba dolusu saklanabilse ve zor zamanlar için bir kenara koyulabilse keşke.
İnsan bir kez ölür ve bunun unutulmaz bir an olması gerekir.
Ama dünya senin bulunmanı istiyor. O bulunmanı istiyor. Sen bulunmak istemiyorsun. Birbirine zit iki gücün temel çatışması bu.
Belli bir duyarlılığı paylaşıyorduk. Ama aynı zamanda, zaman zaman, tam bir duyarsızlığı.