“Hayatımda en derin acıları yaşadığım anlar aynı zamanda kendimle ilgili en çok şeyi öğrendim anlar oldu hep. Yaşamak için can attığımız şeyler nasıl planladığımız gibi gitmezse -feci bir tatil, kağıt üstünde iyi görünen kabus gibi bir iş, bozulan bir evlilik- hayattaki zorlukların çoğu da bize bazı dersler vermek, bir umut ışığı göstermek, devam etmemizi sağlayan yeni bakış açılarını ya da minnet duyulacak şeyleri görmemizi sağlamak için yaşanır.”
“Ama ölüm de hayata dair. Ölüm hayatın tanımlanmasına yardımcı olur. Burada geçirdiğimiz zamanın, o zamanı birlikte geçirdiğimiz insanların değerini artırır. Şarkının sonundaki sessizlik de şarkının kendisi kadar önemlidir.”