Yıllar önce dizisi çekilmiş ancak tutmamış olan kitap. Bence Aşk-ı Memnu dizisini çekenler bu kitabı da dizi olarak çekseydi aşk-ı memnuyu kesinlikle sollardı. Kaynana damat adayının kardeşine aşık, kayınpeder gelin adayına aşık. Aşk üçgenini de geçtik
Neyse bu kadar gırgırdan sonra biraz kitabı inceleyelim değil mi. Bence Orhan Kemal yine yapmış yapacağını toplumsal yozlaşmayı, fakirliği, dışarıdan aile gibi görünen ilişkilerin nasıl da yozlaştığını gözler önüne seren bir kitap bence