📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeni yılın okuduğum ilk kitabı. Utanarak yazıyorum tiyatro eserlerine çok az önem vermişim. Şu ana kadar 614 kitap okumuşum ve Oyunlarla yaşayanlar okuduğum bunca kitap arasında 4. Tiyatro kitabı. Bence tam bir rezalet.
Kitaba gelince ben beğendim eseri. Her yönüyle pasif olan bir adamın bir şeyler yapma çabası ama herşeyi eline yüzüne bulaştırması diyebiliriz. Bu eser herhangi bir yerde tiyatrosu oynanıyor mu acaba. Bana yakın illerde de olsa gidip izlemek isterim açıkçası.