ceylan

ceylan
@ceylanndemiir
kimseler görmedi ömür hanım,bu dünyadan ben geçtim
İnsanlar nasıl da istemeden birbirlerine muhtaç oluyorlardı. Onları bir araya getiren kader miydi,yoksa bir içgüdü müydü ? Belki de yalnızca yorgunluk ve ümitsizlikti.
Reklam
Katil olmak, deli olmaktan daha iyidir.
Bir insanın güvenebileceği hiçbir şeyinin kalmaması ne demek biliyor musunuz? Herkesin tutunacak bir dalı olmalıdır.

ceylan

, 1000Kitap'a katıldı.